Jag är en nia mannen!

Första dagen i skolan! Började nio och satt i ett klassrum och snackade lite medans vi gick igenom en del saker som vi ska göra den här veckan ut. Det tog typ 40 minuter sen slutade vi, så några tjejer och killar drog till donken. Det var det jag gick upp för på morgonen, det satt så fint!
 
Sen så åkte jag och Emelie på en liten moppetur och vi fick några killar som åkte efter.. som vi kände alltså. Men sen så såg vi inga mer, det var helt dött ute. Ingen som var ute och sprang eller ungdomar som var ute och gick. Helt dött, så vi åkte hem till Emelie och kolla på skräckis men var helt inne i mobilen så såg inte så mycket av den. 
 
Men nu ska jag börja dra mig till Elina och så ska vi träffa Elina. Vet inte vad vi hittar på men men.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

ftas

RSS 2.0