Om helgen

I fredags var jag med Emelie och Vigge hemma hos mig och kollade film typ. Hade verkligen inte någon lust alls att gå ut. Så kom Rebecka förbi i någon timme också. Den dagen gjorde jag inte så mycket mer.
 
Igår var jag hemma typ hela dagen och bara tog de lungt. Men sen på kvällen typ vid tio gick jag och mötte Emma, Linnea och Denice. Så drog vi hem till Denice och chillade till tolv. Sen drog jag Denice och linnea till donken. Så stötte vi på några. Sen bussen runt och så drog vi hem till Denice igen. Hade lite kul sådär. Vet inte riktigt när jag drog hem men sen när jag kom hem somnade jag på direkten.
 
Helgen har gått för snabbt, det är liksom redan söndag :( Och i morgon börjar skolan på riktigt. Har fått ett chill schema iallafall.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

ftas

RSS 2.0