The Veldt

Sov hos Rebecka inatt. Vi börjar ju skolan på Onsdag. Alla 96 började idag, eller ja de som jag känner. Det var skit skönt och sova ut.
 
Så drog vi en liten sväng till centrum för de behövdes fixa lite saker. Sen så gick vi nästan hela vägen hem med strumpor. Och skämde ut oss eller ja inför småglin så de var ju inte så farligt.. Sen så drog vi hem till henne och hoppade studsmatta med vattenspridaren under med lilla Kiara. Rebeckas hund då. Åh orkar inte berätta mer. Men ska träffa henne snart igen. Vet inte vad vi ska göra. Eller jo vi kanske ska bada i norrviken. HAHA. 
 
Just nu sitter jag i mörkret och dunkar lite musik för mig själv. Just nu världens grymaste låt, min favorit! :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

ftas

RSS 2.0