Jävligt irreterad bara

För det första jag är jävligt irreterad på allt just nu, skolan, vissa personer och små saker. 
 
Jag hatar tisdagar. Vi har verkligen bästa schemat men tisdagar är det sämsta på hela schemat. Vi börjar åtta och slutar tio i fyra.. Och så ska dom begära att man ska ge allt på alla lektioner. Och det är så drygt när dom sista lektionerna matte och svenska är två timmar långa. Och när dom är så sent på dagen. Jag får panik verkligen. Och så får jag så ont i huvudet också och hade ingen alvedon med mig även fast jag alltid brukar ha det. 
 
Sen vissa personer som inte kan hålla det dom lovar. Eller typ som en tjej i syd som är så sjukt jobbig och kollar snett. Egentligen synd om tjejen men åå...
 
Sen att jag ska till min pappa i helgen, jag orkar verkligen inte. Sitta på ett tåg som tar två timmar och sen hem igen på söndagen.. Så hela den här helgen går ju bort. 
 
Små saker, eller ja dom är ganska stora. Men inget jag nämner i bloggen. Men de handlar om att jag ska ta beslut mellan två saker som bara inte går. Osv osv.
 
FUCK THIS SHIT
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback

ftas

RSS 2.0